Sunday, April 8, 2012

SORRY.

Hari ini ak pikir nak update blog yanng bersawang ni. Da lame kan, agaknye tikus pon da membiak dalam ni. Pada mulanya, ak punya banyak kata untuk aku bicarakan, lontarkan, luahkan. Tapi akhirnya, tangan ak kaku bagaikan kaki bangku-bangku yang ada. Ak tak punya ayat, apa yang dalam kepala, cerita dan perkhabaran gembira hilang semuanya bagaikan tulisan pada pasir pantai yang baru dilanda ombak. Semua gara-gara dua mesej yang aku terima. Satu petang tadi, dan lagi satu baru sejam yang lalu *estimate je ni* It just, strikes right in the face. Okei la yang petang tadi ak macam alaaaa, da biase kot kene macam tuh, ak na cakap ape. Bukan ak ta cakap awal-awal kan. Itupun hari-hari aku ingatkan. Lepas tuh, hei, tengah malam jadi lagi. SENTAP MAK, NOK. TWICE in a day..? No jokes. agaknye aku mmg suke permainkan perasaan orang lah kot. Gile lah. terus mati ayat. cerita happy ak semua melayang ak tatau pergi mane puas ak generate otak pakse keluar semua cerita suka aku. Eh, tadek..? macam terus terpadam. Lepas tu aku selongkar recycle bins pula. Semuanya tadek. Hilang. Tetiba ak nangis, aku tanye diri ak, agaknya lepas ni, perkataann KITA KAWAN terus tak boleh pakai sb setiap kali aku pesan, ingatkan dekat mereka-mereka, akhirnya tetap aku juga yang dipersalahkan.. PENAT wei.


Hey, buat sesape lah kan. AKU MINTAK MAAF BANYAK-BANYAK. Sorry, I'm weren't in ur shoes and I'm not asking u for mine. :)




dan pesanan buat ak, AIN PERKATAAN KAWAN tuh kau ibaratkan macam bom jangka okei. JANGAN GUNA LAGI.




p/s : pergi kejar perempuan yang cantik, baik, ta busuk ati, pergi cari perempuan yang takan buat kau rase camtu lagi. pergi-pergi.

No comments:

Post a Comment