Wednesday, January 23, 2013

Jadi, bilamana manusia asyik bercerita tentang apa yang mereka nampak dari apa yang sebenarnya terjadi. Maka terbitlah satu kesimpulan yang mana ianya yang sudah pasti tidak tepat! Apa punca, apa cerita, tadek sape pon yang tau melainkan tuan punya badan dan insan terdekat (mungkin)? Hailah, ringankan mulut bertanya dari menyebarkan cerita yang kau sendiri pon tak pasti. Atau, diamkan saja.

buat kau :-

'sudahlah bercerita tentang rasa kecewa yang katanya berpunca dari aku. Maaf, aku tahu aku silap tapi pernahkah kau tahu kecewa yang puncanya dari kau dah buat aku jatuh terduduk berkali-kali? Namun aku bangkit dan ingn terus berlari.'

'Sudahlah, tamat sudah cerita yang tak punya permulaan. Kau dengan cerita kau, aku dengan cerita aku'

Sekian. :)

No comments:

Post a Comment